Monday, December 9, 2013

Life Vision

Tajuk trending usia 20 an

 LIFE VISION

pumpam2 dia cerita life vision versi dia.

sampai turn aku, aku jawab

"anak"

yes. life vision aku anak2 aku nanti.
sumber mana aku nak pakai 
nak suap anak aku nanti
nak sekolahkan anak aku nanti
nak bagi pakai apa nanti
nak sediakan tempat tidur rupanya bagaimana nanti.

apa aku buat hari ni
semua untuk anak2 aku nanti.
aku belajar sampai ceruk pedalaman
aku ada pilihan untuk teruskan atau berhenti
aku pilih teruskan
sebab aku nak gali ilmu, nak kaut selagi mampu
nak bagi anak aku nanti
supaya

aku jadi insan yg anak2 aku taknak lepaskan pergi.

typical suara akan kata, kahwin pun belum fikir pasal anak

aku kata
anak.
aku tak tuju buat anak aku semata
boleh jadi anak bangsa
boleh juga jadi anak kau yg tak cukup kasih sayang tu nanti



No comments: